V súvislosti so zavedeným systémom riadenia kvality (QMS) majú všetci naši zákazníci od marca tohto roku možnosť na zákazníckom portáli vykonávať hodnotenie kvality prekladov. Tieto informácie starostlivo sledujeme a evidujeme. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov je dôležitým nástrojom na hodnotenie kvality našej práce.
Rodinné podniky sú hlavným pilierom mnohých ekonomík na celom svete. Sú symbolom stability a hodnôt… (čítať ďalej)
Nedávno zverejnený rebríček najväčších poskytovateľov jazykových služieb zostavovaný nezávislou… (čítať ďalej)
Veľmi nás teší, že sa tento rok staneme hostiteľskou rodinou v rámci akcie Family Business Week… (čítať ďalej)
V rámci otvoreného ratingu Imper Zdravá firma sme získali hodnotenie „Excelentné“ a oficiálne sme… (čítať ďalej)
Oslava 35. výročia firmy ZELENKA sa premenila na pestrú, radostnú a nezabudnuteľnú cestu okolo… (čítať ďalej)