V čase najhlbšej krízy sme dosiahli nárast objemu zákaziek o 12 % (hodnoty od januára do júna 2009 v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka). Svojím zákazníkom sa snažíme ponúkať také riešenia, ktoré pomáhajú znižovať náklady na preklady – samozrejme, pri zachovaní vysokej kvality služieb. Tajomstvo, ako to dosiahnuť, je skryté v profesionálnom riadení firemnej dokumentácie a schopnosti prekladateľskej agentúry tomu pomôcť. Viac informácií o spôsobe riadenia prekladateľských zákaziek svojich zákazníkov a jazykovom poradenstve vám môžeme zaslať na vyžiadanie.
Ak budete aj medzi vianočnými sviatkami potrebovať vyriešiť prekladateľské projekty, budeme tu pre… (čítať ďalej)
Podľa najnovšieho prieskumu nezávislej medzinárodnej spoločnosti CSA Research sme poskočili na… (čítať ďalej)
Tento rok sme sa po prvýkrát zúčastnili na medzinárodnej konferencii memoQfest, ktorú už po… (čítať ďalej)
Kvalitu našich jazykových služieb berieme naozaj vážne. Preto sme si aj tento rok pozvali audítorov… (čítať ďalej)
Nikča je súčasťou nášho tímu necelé dva roky. Pôvodne nastúpila ako asistentka na oddelení Vendors,… (čítať ďalej)