Hodnotenie prekladov a tlmočenia sa zúčastnila takmer stovka našich veľkých zákazníkov. Hodnotili základné parametre služieb ako rýchlosť komunikácie, kvalitu poskytovaných služieb, dodržovanie termínov, rýchlosť spracovania jednotlivých zákaziek a taktiež, či ceny zodpovedali odvedenej práci.
Výsledky nás príjemne prekvapily. Hodnotenia sa pohybovali v priemeru okolo 1,7 (zo štvorstupňovej škály). To znamená, že naši zákazníci hodnotili služby známkou „nad očakávanie“ alebo „očakávané“. Zvlášť nás potešili hodnotenia tohto typu:
„Velmi priatelsky a osobny pristup ku stalym klientom, kvalita prekladov, upravy textov na poziadanie, dodrzanie terminov.“
„Ústretovosť,vybavenie objednávok bez odkladu, milé chovanie a komunikáciazamestnancov, záujem o skvalitňovanie služieb, cenová ponuka – konkrétneušitá na mieru našej spoločnosti.“
„Veľmi si vážim technických zručností Vašich projektových manažérov a priateľskéhoprístupu. Pre mňa je veľmi dobrá kvalita a rýchla komunikácia znakomniečoho výnimočného.“
Tieto hodnotenia nám vždy zdvihnú náladu a dodajú chuť k zlepšovaniu našich výkonov. :-)
Niekto zháňa na poslednú chvíľu darčeky, niekto možno preklady. My vás v tom nenecháme – ešte 23.… (čítať ďalej)
S potešením vám oznamujeme, že podľa aktuálneho prieskumu renomovanej spoločnosti CSA Research sme… (čítať ďalej)
Ak budete aj medzi vianočnými sviatkami potrebovať vyriešiť prekladateľské projekty, budeme tu pre… (čítať ďalej)
Podľa najnovšieho prieskumu nezávislej medzinárodnej spoločnosti CSA Research sme poskočili na… (čítať ďalej)
Tento rok sme sa po prvýkrát zúčastnili na medzinárodnej konferencii memoQfest, ktorú už po… (čítať ďalej)