Hodnotenie prekladov a tlmočenia sa zúčastnila takmer stovka našich veľkých zákazníkov. Hodnotili základné parametre služieb ako rýchlosť komunikácie, kvalitu poskytovaných služieb, dodržovanie termínov, rýchlosť spracovania jednotlivých zákaziek a taktiež, či ceny zodpovedali odvedenej práci.
Výsledky nás príjemne prekvapily. Hodnotenia sa pohybovali v priemeru okolo 1,7 (zo štvorstupňovej škály). To znamená, že naši zákazníci hodnotili služby známkou „nad očakávanie“ alebo „očakávané“. Zvlášť nás potešili hodnotenia tohto typu:
„Velmi priatelsky a osobny pristup ku stalym klientom, kvalita prekladov, upravy textov na poziadanie, dodrzanie terminov.“
„Ústretovosť,vybavenie objednávok bez odkladu, milé chovanie a komunikáciazamestnancov, záujem o skvalitňovanie služieb, cenová ponuka – konkrétneušitá na mieru našej spoločnosti.“
„Veľmi si vážim technických zručností Vašich projektových manažérov a priateľskéhoprístupu. Pre mňa je veľmi dobrá kvalita a rýchla komunikácia znakomniečoho výnimočného.“
Tieto hodnotenia nám vždy zdvihnú náladu a dodajú chuť k zlepšovaniu našich výkonov. :-)
V rámci otvoreného ratingu Imper Zdravá firma sme získali hodnotenie „Excelentné“ a oficiálne sme… (čítať ďalej)
Oslava 35. výročia firmy ZELENKA sa premenila na pestrú, radostnú a nezabudnuteľnú cestu okolo… (čítať ďalej)
V apríli sa dve naše kolegyne z nemeckého oddelenia vydali na cestu do Mníchova. Mali tam totiž… (čítať ďalej)
V marci sme úspešne prešli nezávislým externým auditom dvoch noriem kľúčových pre náš odbor ISO… (čítať ďalej)
Nedávno sa náš obchodný tím – v zložení Ivo Vedra a Matěj Machala – vydal na cestu cez kanál. Nie… (čítať ďalej)