Celoročné hodnotenie spokojnosti s našimi prekladateľskými službami za rok 2014 dopadlo nad očakávan...

25. 3. 2015

Hodnotenie prekladov a tlmočenia sa zúčastnila takmer stovka našich veľkých zákazníkov. Hodnotili základné parametre služieb ako rýchlosť komunikácie, kvalitu poskytovaných služieb, dodržovanie termínov, rýchlosť spracovania jednotlivých zákaziek a taktiež, či ceny zodpovedali odvedenej práci. 

Výsledky nás príjemne prekvapily. Hodnotenia sa pohybovali v priemeru okolo 1,7 (zo štvorstupňovej škály). To znamená, že naši zákazníci hodnotili služby známkou „nad očakávanie“ alebo „očakávané“. Zvlášť nás potešili hodnotenia tohto typu:

„Velmi priatelsky a osobny pristup ku stalym klientom, kvalita prekladov, upravy textov na poziadanie, dodrzanie terminov.“

„Ústretovosť,vybavenie objednávok bez odkladu, milé chovanie a komunikáciazamestnancov, záujem o skvalitňovanie služieb, cenová ponuka – konkrétneušitá na mieru našej spoločnosti.“

 

„Veľmi si vážimtechnických zručností Vašich projektových manažérov a priateľskéhoprístupu. Pre mňa je veľmi dobrá kvalita a rýchla komunikácia znakomniečoho výnimočného.“

Tieto hodnotenia nám vždy zdvihnú náladu a dodajú chuť k zlepšovaniu našich výkonov. :-)