V súvislosti so zavedeným systémom riadenia kvality (QMS) majú všetci naši zákazníci od marca tohto roku možnosť na zákazníckom portáli vykonávať hodnotenie kvality prekladov. Tieto informácie starostlivo sledujeme a evidujeme. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov je dôležitým nástrojom na hodnotenie kvality našej práce.
Ak budete aj medzi vianočnými sviatkami potrebovať vyriešiť prekladateľské projekty, budeme tu pre… (čítať ďalej)
Podľa najnovšieho prieskumu nezávislej medzinárodnej spoločnosti CSA Research sme poskočili na… (čítať ďalej)
Tento rok sme sa po prvýkrát zúčastnili na medzinárodnej konferencii memoQfest, ktorú už po… (čítať ďalej)
Kvalitu našich jazykových služieb berieme naozaj vážne. Preto sme si aj tento rok pozvali audítorov… (čítať ďalej)
Nikča je súčasťou nášho tímu necelé dva roky. Pôvodne nastúpila ako asistentka na oddelení Vendors,… (čítať ďalej)