Aké „vysvedčenie“ sme dostali od zákazníkov za rok 2016?

14. 2. 2017

I keď sme na trhu už 27. rok a pracujeme pre tie najväčšie firmy sveta, nikdy nezabúdame na to najdôležitejšie. Načúvať všetkým našim zákazníkom. Práve ich spätná väzba nám umožňuje byť lepšími, pracovať efektívnejšie a budovať s nimi ešte pevnejšie vzťahy. Od začiatku každej spolupráce chceme byť pre zákazníkov nielen špičkovým poskytovateľom jazykových služieb, ale tiež spoľahlivým partnerom, o ktorého sa môžu kedykoľvek oprieť.

Otvorené otázky v dotazníku spätnej väzby detailne vyplnilo takmer 60 našich najväčších zákazníkov a my by sme zo všetkých odpovedí radi citovali dve nasledujúce:

 

„Vynikajúca spolupráca s tímom, ktorý má našu firmu na starosť – Eni Enkhbaatar a Zuzana Jurigová. Sú profesionálne, príjemné a vždy sa s nami snažia nájsť najlepšie riešenie. Ďakujeme!“

Sme radi, keď zákazníci vo svojom hodnotení hovoria o konkrétnych členoch nášho tímu. Mali by ste vidieť, ako to dokáže namotivovať do ďalšej práce, keď zákazník ocení niečiu snahu takto priamo. :)

 

„Jednoduchosť a presnosť komunikácie, oceňujem používanie štandardnej formy e-mailu, kedy veľmi rýchlo nájdem info, ktoré potrebujem. Oceňujem rýchlosť a ochotu pri riešení akejkoľvek i drobnej komplikácie, nič sa nezametá pod koberec.“

Táto spätná väzba ilustruje dôležité hodnoty, na ktorých agentúru ZELENKA staviame. Napríklad zrozumiteľnosť komunikácie a stavanie sa problémom čelom. Všetci sme len ľudia a každý občas robí chyby, dôležité ale je, ako sa človek ku svojej chybe postaví. U nás riešime veci na rovinu a teší nás, že to zákazníci oceňujú.

Zákazníkov sme tiež poprosili, aby nás v dotazníku „oznámkovali“ pomocou jednoduchej stupnice slovného hodnotenia. Z výsledkov vyplynulo, že úroveň kvality našich prekladateľských služieb, rýchlosť spracovania zákaziek a štýl našej komunikácie sú nad očakávanie našich zákazníkov.

Ani tak nehodláme zaspať na vavrínoch a v roku 2017 budeme pracovať na tom, aby naši zákazníci boli ešte spokojnejší. :)